yigit0can adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk anlar ki yorumlara bakar mısın kardeşim? bizim insanımıza ücretsiz bile yaramıyor. Hemen gereksiz, küçük düşürücü yorumları kaleme alıyorlar.
Saygılarımla.
ben yorumları okumadım hocam.öylesine yazmıştım.