Bir ara düşündüm bu host-domain firmaları bayağı çoğaldı..

Bunun için bir forum açıp.Host satanların hostunu tanıtıp fiyatını yazabilir böylece firmalar arası rekabet artar kullanan ucuza alır fiyat düşer ama satış artar ve dengelenme söz konusu olur diye düşünüyorum. yanı sıra domain pazarı açık arttırma usulü ile bir bölüm açıp orada da jenerik domain boş domainlerin satışı gerçekleşebilir..


Nasıl Bir Proje Tutar Mı Sizce??