Bu işlerle uğraşan birisi olarak ben de bir iki şey karalayım dedim. Öncelikle sabırlı, sakin ve seviyenizi bozmadan mesajlar yazdığınız için sizi tebrik ederim.
Şimdi ben yaklaşık 6-7 yıldır bu işlerle uğraşıyorum. Öncelikle kendi sitelerimde deniyorum bunları, eğer işe yararsa devam ediyorum yaramazsa güle güle... Sosyal link bölümüne bakıyorum sürekli acaba neler var yeni bir şeyler var mı ben de deneyeyim vs.. Başlıklara bakıyorum siteniz uçacak, tutamayacaksınız , panda sizi bekliyor... çok gülüyorum

.
Geçen gün yaşadığım bir olayı anlatayım. Birisi geldi hocam sosyal imleme yaptırmak istiyorum dedi, Tabi yapalım sitenizi verin inceleyim dedim. Hocam 50 imleme yaptırırsak site 1. sıraya çıkarmı diyor

anlatıyorum hocam olur mu öyle şey öyle olsu herkes 3-5 liraya 50 imleme yaptırır 1. sıraya çıkardı, birinci sırada yer kalmazdı

sitesine bakıyorum full spam bu siteye çalışma yapsan ne olacak ! Anlatıyorum güzel bir şekilde spam yapmışsınız felan, sen ne anlarsın diyor , başkası şu işi 3 liraya yapıyor sen neden 10 liraya yapıyorsun diyor, git ona yaptır o zaman diyorum ben de.Millet çöp sitelere çöp makalelerle basıyor linkleri ondan sonra sitem neden filtreye girdi? Sırf ben güncel ve çöp olmayan listeler için ayda yüzlerce lira harcıyorum kendi sitelerimde deniyorum sonra başkasına yapıyorum.
Birisi açmış yüz tane site aynı ip de basıyor hepsine linkleri ondan sonra site nanay
Arkadaşlar bu şekilde 5 liraya 1 link yapıp sitenizi yukarılara çıkaracağını söyleyen ve bir de üstelik buna garanti verenlere sakın inanmayın. Bu işin garantisi olmaz...
Daha çok şey var söylenecekte neyse artık.