google soylemisti artik facebook yorumlari vb. kaale alinacak diye, ama diger yandan yorumalrdan dolayi hit dususu yasamanizi dusunmek bana cok komik geldi. Arkadasin dedigi gibi, binlerce site var, yorumlari kapatmis olan. Yorumdan hit mi cekilir allah askina, yani icerik , baslik, taglar, paylasim vb. bitti yorumdan hit cekmeye kaldiysa is eyvah eyvah.