vBDesTabe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesinlikle hayır. Her yorum paylaşma demektir ve sizin için çok faydalı olur. Hülasalamak gerekirse bir çok otorite yabancı site kendi yorum sistemlerini kaldırmış.
Kesinlikle katılıyorum sözlerine bende öyle düşünmüştüm fakat hiç bir facebook yorumları indexlenmiyor, birde şoyle bir şey yapmıştım facebook yorumlarını aynı zamanda kendi veritabanımda tutuyorum yani facebook yorum sisteminden memnun kalmazsam onaylarım diye düşünmüştüm, konularımı tekrar güncel gibi göstermek için veritabanımda tuttuğum yorumları onaylasam yaklaşık 25 bin yorum var sorun olurmu acaba bu konuda çok kafam karıştı ...