SeA_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mükemmel bir tasarım blogspot için temayı öğrenebilir miyim?

Ayrıca yazılarınızın hepsi özgün mü?
tamamı bana aittir hocam yazıların . Temanın ismine bakma gerekıyor.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:26:21 -->-> Daha önceki mesaj 23:15:18 --

temanın ismi Johny Ganteng Banget .