Yatirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Telefonu hatsız şekilde kurcaladım.
İnternete vs. girdim. Çok güzel. Beklentilerimi karşılıyor. Fiyatına göre çok çok çok güzel telefon bana göre. Arkadaşın bahsettiği gibi herşey. Değer kullanmaya. Şu an herşey sorunsuz.
Dikkatimi bi tek Kamera ayarları yapacak yer yok yada göremedim onu.
Uygulama felan yükledim hepsini açtı. Sorularınız var ise bakıp söylerim. Soruları konu altından sorarsanız daha güzel.
Teşekkürler arkadaşa tekrardan.
Benim sormak istediğim bir soru var.Telefonda kaç ram var?işlemcisi kaç mhz?bunları göremedim konuda.