vBDesTabe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birşey daha yazdım Rica ederim Hocam size tek söyleyebileceğim. Herşeyi yapın ama doğal gösterin. Mesela 100 google+ aslında faydalıdır. Mesela 100 proxy alırsın yazdırırsın bir program +larsın fakat iş bitmez. Google plusta güzel birşey var aynı anda binlerce kişiyi çerçeve içine alabiliyorsun. Açacaksın mailleri biraz zahmet edeceksin 20-30 paylaşım yapacaksın binlerce kişiyi ekleyeceksin en az 150-200 taneside seni ekler o zaman +larsan faydası olur. Bakın spam fake olan +1 nasıl doğal oldu. Google gaybı bilmez bunuda anlamaz. Ama zamana yayarak yapılması lazım. Çünkü ancak çok otoriter bir site hürriyet.com r10 gibi siteler aynı anda 100lerce farklı insan tarafından beğenilir
Hocam aman, simdi gelip biz kitapta sattiklarimizi soyluyorsun diye cikisirlar sana da, gerci senin burda paylastiklarini bilseler, kitap yazip satmazlar kendi sitelerine uygularlar ya neyse