TGS_Cagri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selam

https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...4s-350-tl.html
Bütçenize uygun bu var galiba 1 tane aldım ben kargoyu bekliyorum konuyu inceleyin isterseniz.
Bu tür telefon istemiyorum orjinal olacak.