Birde şu var. İnsanlara güvenememek ne kadar acı değilmi. Şimdi ben şunu çok isterdim mesela. Arkadaşlar benim sitem bu girin bir bakın, fikirlerinizi öğrenmek isterim, gibi bir cümle kurmak. Ama malesef günümüz bu kadarını bile yapmamıza müsade etmeyecek insanlarla dolu. Adamın neye hizmet ettiği belli değil.Senin yazdıklarından gıcık olup sana saldırı düzenleyebiliyor. Ben bunların amacınıda her zaman merak etmişimdir. Bu bir ego tatminimi,yoksa kendi yapamadığını başkası yapınca ona duyduğu öfkemi,yoksa çocukluğuyla ilgili bir problemimi var bu kişilerin. Bu saldırganların çocukluklarına kadar inmek gerektiğini düşünüyorum.Yazık günah insanlar masraf ediyor sitelerini belli bir yere getiriyor sonra bir veya bir kaç dengesiz çıkıp saldırıp adamın emeklerini mahvediyorlar. Bu hangi insanlığa sığar ki. Bazen düşünüyorum. Google da ilk sayfada olsan ne olacak ki. Nasılsa bir tane bozuk süt emmiş biri çıkıp sana bir saldırı yapar ve bütün yaptığın işler bir anda gider. Bunun önlemini alayım dersen aylık birkaç 1000 lira masra etmen gerekecek. Ama en acısıda insanın insana güvenememesi. Çok isterdim burda sitemin ismini açıklamayı. Yani sitem ilk 500 de bile değil hedef kelimesinde günlük hiti 40-45.Kimsenin bana saldırması için bir sebeb yok ama mutlaka bir dengesiz çıkıp birşeyler yapar diye korkuyorsunuz.