Aranızda bilen varmi bimiyorum fakat bir sinyal sitesi yaptirmak istiyorum.
ornek
gibi ilgilenen arkadaslar pm atarlarsa sevinirim.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:17:07 -->-> Daha önceki mesaj 14:09:18 --
script ile ilgili bi arkadasimiz ile anlasildi ilginize tesekkürler.