Konu
Memuriyet ve adsense
06-09-2012, 12:35:31
#1
WriteProcess
Arkadaşlar memur olan bir kimse adsenseden para kazanıyorsa ve kendi hesabına kendi adı ile para yatırılıyorsa sıkıntı olur mu?