marijuanatr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar ben tanıtımını yap secenegını bedavaya kullanıyorum, nasıl oldu anlamaıdm.Facebooktan çoğu arkadaşım parayla oldugunu söylüyor, ama benden hiç bir şekilde birşey çıkmıyor ?

Acıklaması cok kolay'dır ; Eski profiller Yani 2010'dan Önceki profiller ve yeni acılıpda tanıtım yap zamanı ckmadıgından önceki profillerde uzun bi süre tanıdım yap ' dednde ucret talep edmiyor ve bunun sebebi facebook'un acıgı yakın bir süre içinde 1 ay İçinde o acıgıda kapatcaklarını dşünyrm daha acıklaycı olursa ESKİ PROFİLLERDE TANIDIM YAP BEDAVA'YA GELİYOR