Arkadaşlar ben tanıtımını yap secenegını bedavaya kullanıyorum, nasıl oldu anlamaıdm.Facebooktan çoğu arkadaşım parayla oldugunu söylüyor, ama benden hiç bir şekilde birşey çıkmıyor ?