Konu
''Tanıtımını yap'' seçeneğini bedava kullanan var mı ?
06-09-2012, 10:26:11
#1
marijuanatr
Üyeliği durduruldu
Arkadaşlar ben tanıtımını yap secenegını bedavaya kullanıyorum, nasıl oldu anlamaıdm.Facebooktan çoğu arkadaşım parayla oldugunu söylüyor, ama benden hiç bir şekilde birşey çıkmıyor ?