Merhaba arkadaşlar bakıyorum orada burada hep büro var ve ciddi bir çalışma ortamı sunuyorlar. Bende Bolu ve çevresinde editörlük yapabileceğim veya grafik konusunda kendimi geliştirebileceğim yerlerden teklif bekliyorum. Kısacası iş arıyorum.

Abant izzet baysal ünv. öğrencisiyim. Bu nedenle ulaşımım kolay olacaktır. Var ise böyle bir iş olanağı ve öğrenci kardeşinize kapıyı aralamak isterseniz sizlere hizmet etmek isterim.

Teşekkür ederim okuyan işverenlere. Hayırlı işler hepinize

Not : Sağlam Referanslarım mevcuttur.