Patlama yaklaşık 10km uzağımızda gerçekleşti deprem oldu zannettik insanlar sokaklara döküldü ardından askeriyenin mühimmat deposunda patlama olduğu haberi geldi.El bombalarının bulunduğu bölümde olmuş patlama binlerce el bombası etrafa saçılmış patlamalar hala devam ediyor ve yangın tam olarak söndürülemedi.Şu an ölü sayısı açıklanmadı ama 20 kişinin yaralı olarak hastaneye kaldırıldığı açıklaması yapıldı.30 asker içerde kalmış sürekli patlamalar olduğu ve yangın devam ettiği için askerlere ulaşılamıyor.Çevre illerden gelen bomba imha uzmanları çalışmalarını sürdürüyor.Belediye kan ihtiyacı olduğu için sürekli anons yapıyor bende gittim hastaneye ama gerekli kan temin edilmiş.Birçok karayolu kapatıldı polisler sivil araçlara geçit vermiyor sadece askeri araçlar geçebiliyor trafik felç televizyonlar,radyolar ve belediye sivil araçların yola çıkmamaları,trafiği tıkamaması için sürekli çağrı yapıyor.Burda 32 askerin şehit olduğu söyleniyor umarım yanlıştır ve askerlerimiz sağ salim kurtulur.Yangının diğer depolara sıçrama ihtimali yokmuş gerekli bütün önlemler alınmış.Gece olduğu için havadan müdahale edemiyorlar yangına gün ağarır ağarmaz havadan yangın söndürülecekmiş.İşin kötüsü bu depo Türkiye'nin en büyük askeri mühimmat deposuymuş.Lütfen içerde kalan askerlerimiz için dualarınızı eksik etmeyin.