Kara kuvvetleri komutanı şuan patlama bölgesindeymiş.
Yarın sabah hala televizyon kanalları uyuyor olursa , yine olay bölgesine yaklaşabildiğim kadar yaklaşıp burda durum gunleceğim umarım tahmin burada olay yerinde insanların tahmin ettiği gibi bir sonuçla karşılaşmayız yarın, kötu geceler.
Edit : 30dk önce bölgeden ayrıldım