CoMMaND1925 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostum 50 şehit falan neye dayanarak söylüyorsun bunu? Çünkü hiçbir haber sitesinde ya da resmi kaynakta böyle bir açıklama göremedim.
Olay yerindeyim sivil savunmacıların açıklarını yazıyorum , afyonkarahisar ataköyde oturuyorum , muhabirler yalancı ilk baştada sadece 20 yaralı var başka bir şey yok diyorlardı , burası cehennem daha şimdi biraz kontrol altına aldılar