coniles adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haklısınız duzenleyiniz sizde mesajınızı

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan 06-09-2012 mesaj 00:09:01 -->-> Daha önceki 05-09-2012 mesaj 23:53:48 --

Yeni bilgi : Yangın kontrol altında en az 50 asker şehit , neyseki ana depo patlamamış kucuk el bombalarının bulunduğunu alan patlamış , eğer alman bombalarının bulundugu depo patlamış olaysaydı en az 1kilometre alanda taş taş ustunde kalmaz idi. (kesin bilgi)

Ayrıyeten depo şehir merkezine çok çok yakın bir alanda bulunmakta
Dostum 50 şehit falan neye dayanarak söylüyorsun bunu? Çünkü hiçbir haber sitesinde ya da resmi kaynakta böyle bir açıklama göremedim.