bagwell34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu sorun olur sanıyorum hocam.kayan reklam yasak.

https://www.r10.net/google-adsense/95...e-reklami.html
http://productforums.google.com/foru...tr/WzebD0abx6A

Adsense kuralları gereği, reklamların kayan bir kod (ister html ister javascript şeklinde olsun) içerisine monte edilmesi ve bu şekilde amiyane tabir ile ziyaretçinin adeta gözüne sokulması açık bir kural ihlalidir. Bu bağlamda hangi site olursun hiç farketmez, kuraldışı uygulamayı icra etmesi, konuya legallik katmaz.
teşekkürler hocam,sabitliyorum o zaman.