Şunuda ekleyim. Amerikadan tanıdıklar geldi. Ellerinde hep 4s . Bende one W var. 800-1000 lira. Kaça aldın dedi. Fiyatı söyledim telefona o kadar paramı verirlir.biz bunu 200$ alıyoz dedi. Arabadada aynı durum