hocam haberler yarali asker diyor?
sehit umarim yoktur..
Hocam yaralı sayısı çok az çunku öyle buyuk bir patlama olduki turkiye cumhuriyetinin en buyuk depolarından birisi çok buyuk bir dağında altında , 3-5 tane sivil sadece yaralı olarak gitti hastanelere , silah sayımı oluyormuş dağın altında askerlerin yaralı kurtulmaları imkansız ben yakınındayım şehitleri ambulanslarda tutuyorlar şuan