MeLaNKoLia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam haberler yarali asker diyor?

sehit umarim yoktur..
Hocam yaralı sayısı çok az çunku öyle buyuk bir patlama olduki turkiye cumhuriyetinin en buyuk depolarından birisi çok buyuk bir dağında altında , 3-5 tane sivil sadece yaralı olarak gitti hastanelere , silah sayımı oluyormuş dağın altında askerlerin yaralı kurtulmaları imkansız ben yakınındayım şehitleri ambulanslarda tutuyorlar şuan