her konuya reklam kodunu yazmam gerekiyormu peki?

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:40:46 -->-> Daha önceki mesaj 18:39:57 --

yardımcı olursanız cok sevinirim