fpscturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vay arkadaş bir an ben cıktım ben naptım diye düşünüyordum netadam sana pm atacaktım hayırdır diye
geçmiş olsun hacım netadam sayesinde 2. korktuğum arkadaşımsın korkuyorum birgün birinize bişi olacak diye