TheConqueror adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ön kayıtlar yarın başlıyor !



Hangi bölüm acaba tercih ettiğiniz i.ü'de ek kontenjan için boşta bölüm pek kalmaz diye tahmin ediyorum
Evet kalmaz,ufacık bit kadar umudum var Bölümüm Bilgisayar programcılığı E.m.L çıkıslıyım.. Keşke dememek için Belkileri deniyorum