forumunuz vb ise posbit_legacy

<if condition="$post['postcount']%5 ==1">
adsense kodunuz
</if>
Alıntı
$post['postcount']%5 == 1 ne demektir??

forum görüntülenirken 1. mesaj, 2. mesaj vs... 10. mesaj diye alt alta görünür.
bunun kaçıncı mesaj olduğu bilgisini $post['postcount'] tutar.
yukarıdaki kodda mesaj kaçıncı mesaj ise 5 e böl, kalan 1 ise reklamı göster anlamına geliyor.

yani 1. mesaj ise 1 i 5 e böldük 0 kalan 1, bunu göster
yada şöyle deneyelim 5. mesaj ise 5i 5 e böl kalan 0, 0 olunca göstermez, sadece 1 olunca gösterir.
orayı 10 yaparsanız sadece ilk mesajda görünür, yukarıdaki hali ile 1. ve 6. mesajlarda adsense kodu görünür.
umarım anlatabilmişimdir..
Alıntıdır