Ücretli ekleme tarzında vs. karalama yorumları atmayın lütfen.Adam burada yardım istiyor.Varsa ücretli eklenen bir site veyahut alakasız kategorilere alakasız siteler ekliyse, kategori linki ile birlikte site adını gönderin ekleyen kişinin editörlüğünü sildirelim.
haklısınız...ama arkadaşların tek isteği olumsuz da olsa bi geriş dönüş sağlansın...ama post gönderenlerin bot olduğunu sayıyorlarsa da botlara karşı önlem alsınlar dimi ama

yani en azından lutfedip kendilerine site öneren kişiler var, otomatik bir cevaplayıcı da olsa olumlu ya da olumsuz bi geri dönüş sağlayan ufak basit bir şey kullanılabilir... Kendilerine saygı gösterenleri aylarca hatta senelerce bekletmelerinin bir anlamı yok(nedenini bildirmelerine bile gerek yok şimdilik, daha onun için biraz daha ders almaları gerekecek gibi)... Ben o yüzden politikalarını beğenmediğimi bildirdim o kadar... Biraz çeki düzen vermeleri kendileri açısından iyi olacaktır. Popülerliklerini yitiriyorlar...