Sharkie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam zor gibi ya ama eskişehir öğrenciler için ideal eve çıkma durumunuz varsa çıkın derim aslında.Çünkü 591 sıra 1 dönem veya 1 yıl sonunda gelebilir diye düşünüyorum malesef.
yapma ya o kadar geç diyosunz yani. Evede ilk yıldan çkmak istemiyorum, başka kalabileceğim yerler varmı böyle alternatif önerebileceğiniz bi yer.