Özellike .NET tarafında hem C# hem de VB için MSDN sayfalarında gezinmelisiniz. Neden? Böylece .NET ile alakalı teknik terimlere aşina olur ve işin üreticisi tarafından birebir bilgi almış olursunuz. Birisi anlatsa da siz onu kendiniz okuyup, uygulamadıktan sonra Megabyte israfı olur.
WebRequest |
WebResponse
saol dostum zaten oralara bakıyom ama birinin turkce olarak detaylı sekılde acıklaması gerek bnce tr kaynak yok bn hadı bana konu anlatın demıyom bilen varsa "Bilen" musait olunca dokuman hazırlasın herkez yararlansın