Özellike .NET tarafında hem C# hem de VB için MSDN sayfalarında gezinmelisiniz. Neden? Böylece .NET ile alakalı teknik terimlere aşina olur ve işin üreticisi tarafından birebir bilgi almış olursunuz. Birisi anlatsa da siz onu kendiniz okuyup, uygulamadıktan sonra Megabyte israfı olur.
WebRequest |
WebResponse