isteklerini bu konuya yazabilirsin

https://www.r10.net/programlama/82757...an-destek.html


hala aklımda buradaki döküman olayı ancak şuan için biraz erteledim. projem bittikten sonra taleplere göre yapacağız bir şeyler inşallah. video olmaz da döküman şeklinde hazırlanır