Merhaba arkadaşlar,
60.000 üyeli SMF 2.0 RC3 versiyonlu bir forum var. Çoğu aktif olmayan üye var. Bunlara mesela aylık veya haftalık bülten göndermek istiyorum ancak bunu nasıl yapabilirim? SMF'nin bülten göndericisinden deniyorum zaman aşımından dolayı hata veriyor sanırım çok üye olduğundan böyle oluyor. 60.000 kişiye nasıl toplu bir şekilde SMF'den mail göndeririz? Eklentisi falan varmıdır?