<?php
$id=$_SESSION["uyeid"];
$takiplistesi=array(); //üyenin takip ettiği kişilerin id numarasını bu array içerisine alacağız
$tklq = mysql_query("SELECT * FROM takipciler ORDER BY id ASC");
while ($tkl = mysql_fetch_array($tklq, MYSQL_ASSOC))
{
if($id == $tkl["takipeden"])
{
$takiplistesi[]=$tkl["takipedilen"];
//session id değeri uyuyorsa takip listesi ismindeki array içerisine ekliyoruz
}
}
//şimdi sorular tablosunu kontrol edip çıktıyı ekrana bastıracağız
$srlq = mysql_query("SELECT * FROM sorular ORDER BY id DESC");
while ($srl = mysql_fetch_array($srlq, MYSQL_ASSOC))
{
if(in_array($srl["sorulan"], $takiplistesi))
{
//takip listesinde yer alan kişilerin listesini bastırıyoruz ekrana.
echo $srl["sorulan"].'<br />';
}
}
?>Şu kodlar işini görür sanırım

mantığını içerisindeki açıklama satırları ile anlattım zaten. Sadece şu kısmı değiştirmen yeterli gelir:
//takip listesinde yer alan kişilerin listesini bastırıyoruz ekrana.
echo $srl["sorulan"].'<br />';
Burayı değiştirerek istediğin veriyi ekrana bastırabilirsin.
Hemen deniyorum, cok tesekkürler.
iç içe döngü yapmayın tablo birleştirmek için join kullanın(545555 defa söyleyişim

)
Konu hakkinda bilgim olsaydi..