Bu eklentinin zararı olduğundan bahsediyorlar. Spam olarak algılıyormuş google.
Kullanıp faydasını-zararını gören oldumu?
ben de onun için bekliyorum, bakalım milletten nasıl geri dönüş olacak, hem vaktim de yok, olursa bir ara ben kendim de inceler, geri dönüş yaparım buraya..