GoodSave! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Apartman yöneticileri genelde yaşını başını almış sert mizaçlı amcalar oluyor. Onlar da girdi çıktıyı kalem kağıt kullanarak yaparlar genelde. Pek alıcı çıkmaması o yüzden olabilir. Sistemi inceledim gayet güzel olmuş. Elbet alıcısı çıkar
Teşekkürler yorum için. Sistem daha çok bu işi şirket halinde yapanlar için. Bende bilmiyordum ama bu işi yapan şirketlerde varmış

* Biri bana 900 borç yazmış, yazıktır günahtır, nasıl öderim o parayı?