Rebelfa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu mybb bir türlü gelişemedi . O kadar ilgilendik ama açığı çok seo'su o kadar iyi değil . Bırakcam artık mybb forum işini . Lisanslı vb alıp keyfime bakcam cidden
Açık çok derken? (Sen 1.2.x sürümünde kaldın heralde)
Gerekli güvenlik önlemlerini alırsan sorun olmaz...
Ayrıca seo eklentisinin geliştirilmesi devam ediyor, eklentiyi takip ediyorsan biliyorsundur.