Bitiyor abi , izledikleri politikalar saçma hemde çok saçma yani insanlar daha önceden üye değilse artk üye olmayı bile istemiyor, ya üyelik almaya çalışıyon bir anne kızlık soyadını vermiyorsun neredeyse


Birde zaten zaman tünelinden sonra geberdi.