Selamlar, codecanyon'dan satın aldınız sanırım menüyü. IE9 hariç eski IE'ler bu menüyü çalıştırmazlar CSS3 destekleri olmadığı için. Aşağıdaki bağlantıdan bu konudaki yorumlarıda görebilirsiniz.

http://codecanyon.net/item/stencil-m...cussion/109091