Ekpyrosis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ban yediğim içeriklerden hit alıyorum
Ban yemiş olduğunuz içeriklerden fedakarlık ederek tekrar çalışmalarınıza Politika Kuralları dahilin devam etmelisiniz.

Varolan bu doneleri temizlemeden 301 yapmanız size hiçbir çözüm getirmez, kural ihlali hala devam ediyor olur tekrar ban yersiniz.

Bu sebeble bence eğer uğraşmaya veya kurtarmaya değer ise, kural ihlaline düşmüş içeriklerinizi temizlemenizdir. Buna değmez derseniz bu projeden tamamen feragat edin, uğraşmayın hesabınızı riske atarsınız.

Bu durumda içerde 40$'ınız beklemede kalır, yeni bir projeye ne zaman başlamayı düşünürseniz o bakiyeden devam edersiniz.

Macera aramayın, kısacası.