Öncelikle sitenizi inceliyoruz ban açılma ihtimali söz konusu ise önce ücreti alıyoruz gerekli düzenlemeleri yaptırıp itiraz ediyoruz . % 90 ihtimal banınız açılıyor , açılmadığı taktirde ise ücretiniz iade ediliyor .
Olayı nasıl yapıyorsunuz şimdi, ücreti alıp sitede ihlal olan tüm sayfaları mı kaldırıyorsunuz yoksa banı kaldırdıktan sonra mı ücreti alıyorsunuz?