Demekki farkına varmamış hocam +18 sansürsüz resimler bile var.
Şikayet etmeyelim boşverin adam kazansın google 'a az bile
google kabetmiyor, reklamveren kaybediyor. !!!!
o kaybettikçe reklama daha az bütçe ayırıyor. daha az bütçe ayırdıkça tık başı oranlar azalıyor. ee en sonunda sizin kazandığınız azalıyor.
o ve onun benzeri siteler (illegal reklam geliri kazananlar) sizin cebinzdeki parayı çalmak ile aynı işi yapıyorlar. şikayet edilmeliler bence.