KeaveN88 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Demekki farkına varmamış hocam +18 sansürsüz resimler bile var.
Şikayet etmeyelim boşverin adam kazansın google 'a az bile

google kabetmiyor, reklamveren kaybediyor. !!!!

o kaybettikçe reklama daha az bütçe ayırıyor. daha az bütçe ayırdıkça tık başı oranlar azalıyor. ee en sonunda sizin kazandığınız azalıyor.

o ve onun benzeri siteler (illegal reklam geliri kazananlar) sizin cebinzdeki parayı çalmak ile aynı işi yapıyorlar. şikayet edilmeliler bence.