Ben işine yarayanlar olur diye bu konuyu açtım. Konuya ilk mesaj atana vereceğim deseydim ne mantığı kalır ki bunun. Arkadan gelen üyeler ne olacak. Bunu göz önüne alarak çekiliş yöntemini seçtim. İsteyen yazar, istemeyen yazmaz. Kampanyayı ben düzenlemiyorum sonuçta.