SanTieG0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya beyler bu üniversitenin sitesi mi kötü yoksa ben mi malım aradığım hiçbir bilgiye ulaşamıyorum.

Halkla ilişkiler bölümünde hazırlık sınıfı var mı mesela bunu öğrenmek istiyorum. Neden bu kadar karmaşık yaparlar bu siteleri neyin tribindeler anlamadım
İsteyen öğrencilere kontenjan dahilinde bir yıl süreli yabancı dil
hazırlık programı uygulanır. Yabancı dil hazırlık programı süresi,
öğretim süresi sütununda gösterilen yıllara dahil değildir.

iü sayfasında yazmasına gerek yok. ösym tercih klavuzunda bölüm hakkında gerekli bilgiler zaten yazıyor. iü iletişim fakultesinin hiç bir bölümünde zorunlu ingilizce hazırlık programı yok.