Merhabalar. Arkadaşlar bir zamanlar adsense hesabım vardı ilk zamanlar direk kabul etmişlerdi ben acemi olduğum için tamamen dikkatsizce intenet cafede reklamıma tıklamıştım ve hesabım kapatılmıştı. sonra tekrar başvurdum direk kabul edildi sonra reklam verenler açısınzan zararlı bulunduğundan dolayı kapatıldı. uzun süre bıraktım şimdi yeni isimle yeni hesapla ama aynı siteyle başvurdum kabul edilmedi ve bu maili aldım:
Son zamanlarda kayıtlarımızı gözden geçirirken AdSense hesabınızın
AdWords reklamverenleri için önemli bir risk oluşturduğunu fark ettik.
Hesabınızın yayıncı ağında tutulması reklamverenlerimiz açısından
gelecekte mali açıdan zararlı olacağından, hesabınızı devre dışı
bırakmaya karar verdik.
Bunu, reklamverenlerimizin ve diğer AdSense yayıncılarımızın
çıkarlarını korumak üzere alınmış gerekli bir önlem olarak uygulama
düşüncemizi anlayışla karşılamanızı rica ediyoruz. Bunun sizin
açınızdan sıkıntılara yol açabileceğinin farkındayız ve anlayışınız ve
işbirliğiniz için şimdiden teşekkür ederiz.
neden olabilir acaba?