tmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tebrik ediyorum bu kadar boş mesaj görmemiştim yaptıgın yorum bir siyaset okulunu bitirmiş yüksek lisans yapmıs biri olarak bana ders oldu
Malesef size öğretilen tarih ve okul bilgileri bir senaryodan ibaret. Bunu zamanla yaşarayak tecrübe edineceksiniz. Yazım faydalı olduysa ne mutlu. Ders niteliğinde belleğinize kazıyın lütfen.