Bunu söyleyenlerin kaç tanesi acaba bu vatana hayırlı bir şey yapmak için uğraşıyor. Atatürk'ü 10 Kasım'da,cumhuriyeti 29 Ekim'de hatırlamak ile bilgisayar başından vatan kurtarılmıyor maalesef

Cumhuriyet elden gidiyor sömürge oluyoruz vs. diyenlerin çoğu ertesi gün Starbucks'a gidip kahve içiyor,Burger King'de yemek yiyor.

Sözüm size değil geneldir.