Bugün içinde bulunduğumuz tehlikenin farkına olmayan milyonlarca vatandaşımız var. Kaç kişi farkında bilmem ama farkında olanların da ya sesi çıkmıyor ya da susturuluyor..Gün gelecek biz de sömürge olacağız, kendi vatanımızda yabancı olaağız, korka korka dolaşacağız diye korkuyorum. Bize bi şey olmaz zihniyetindekiler sadece kendi doyan karınlarını düşünüyor.