herkeste uyanık ha elindeki domaini adama satmaya çalisiyor yok ucuz felan adam ücretsiz ortak olucak varmı diyor nsleri vericek hostu açıcak kurulum yapıp yönetilcek domain satın demiyor heycan yapmayın bu kadar