McCoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kırmızı biberin hastasıyım yokmu
Tabi ki var ama olmadı daha.Çıkınca onu da koyarım.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:37:30 -->-> Daha önceki mesaj 20:35:04 --

reNta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı satışlar itraderi -2 görmeyeli yıllar olmuş
Teşekkür ederim. İtradere gelince. -2 veren arkadaşlar zaten banlandı. Tamamen vicdan meselesi.Hem bu işte itrader ne alaka ? Malı ben getirecem , göricek alacak. Sanal Biber değil yani