Kişisel yargılarınızı özel mesaj yoluyla iletip de beni veya kimseyi birincil ağızdan kırmamayı ulu orta öğrenmenizi tavsiye ediyorum. Zorla konuya bakın, mükemmel yaptım diye sizi çağırmadım, küçük düşürücü ifadeler kullanmamanızı rica ediyorum. Anlarsanız minnettar olurum.